in

Ze maakten de fout om de schoudergordel achter haar lichaam vast te gespen:

De zesjarige Samantha was met haar vader in de auto onderweg naar huis in Henrico, Virginia, toen ze tegen een boom knalden. Mama Shelly kreeg het vreselijke nieuws te horen dat haar dochter in het ziekenhuis was opgenomen met een hoofdwonde en verschillende verwondingen aan haar buik.

 

De ouders van Samantha dachten dat ze haar kinderzitje al ontgroeid was. Ze maakten ook de fout om de schoudergordel achter haar lichaam vast te gespen, waardoor de druk van de gordel op haar buik vergroot werd.

Lees ook  Twee tienerjongens schieten meisje (14) door het hoofd “omdat ze haar Snapchats irritant vonden”

De gordel liet een vreselijke wonde achter op haar buik en sneed zelfs door haar buikwand. De dokters zeiden dat ze bijna “in twee gesneden” werd. De chirurgen moesten een drukverband rond haar middel aanbrengen om haar letterlijk bij elkaar te houden.

Shelly kon Samantha na drie weken terug mee naar huis nemen, maar dan begon het revalidatieproces pas echt. Het drukverband moet ze nog steeds dragen tot de wonden helemaal genezen zijn.

De verwonding van Samantha wordt omschreven als het “Gordel Syndroom”.

Lees ook  Jongedame kan rechtstreeks naar ziekenhuis na potje armpje drukken

Naar aanleiding van dit ongeval postte The Car Seat Lady de volgende waarschuwing op Facebook:

“Schoudergordels zijn schoudergordels – NOOIT ‘achter de rug gordels’ NOOIT ‘onder de arm gordels.’

Deze buitengewoon dappere moeder praatte over haar fouten die ertoe leiden dat haar zesjarige dochter zware hoofdwonden en buikwonden opliep naar aanleiding van een ongeval. Deze verwondingen waren VERMIJDBAAR als ze de schoudergordel gewoon voor zich had gedragen.”

DEEL deze belangrijke waarschuwing met je vrienden!

De foto van een peuter, die op een stuk karton slaapt, gaat viraal. Dit is het verhaal erachter

Wetenschappers waarschuwen: de ziekte van Lyme kan in 2017 een groot probleem gaan worden