Afgelopen jaar zijn de meeste klachten ooit binnengekomen over Post-NL bij de klachtenkompas van de Consumentenbond.
Veel mensen laten weten dat ze wel thuis zijn terwijl de postbezorger meerdere malen heeft aangegeven dat zij niet thuis waren.
Soms worden de pakketten dan terug gestuurd en zo lopen de klanten vertraging op wat natuurlijk erg vervelend is.
Ook is het vervelend dat soms pakketten worden verstopt in de tuin en dat deze door bijvoorbeeld onweer of regen toch beschadigd raken of soms zelfs worden gejat.
Postbezorgers moeten soms heel erg creatief zijn om op een veilige manier toch de pakketjes achter te laten!
Soms vind je ze ergens vastgemaakt aan het dak van een Veranda, soms in een kliko of een andere prullenbak, soms in een boom en soms onder een tafel.
De postbezorger van onderstaande foto’s had een beter idee namelijk door het pakketje door het raam te vallen! Dat dit niet helemaal goed is gegaan kun je hieronder zien!
Wat vind jij hiervan? Had de bezorger dit niet mogen doen of heeft zijn excuses op het papiertje alles goed gemaakt?