in

Meisje (13) uit Rotterdam pleegt zelfmoord na groepsverkrachting

Een 13-jarig meisje uit Rotterdam heeft zelfmoord gepleegd omdat haar ouders geen aangifte wilden doen, nadat ze werd verkracht door vier jongens in het Spaanse vakantieoord Lloret de Mar.

Lees ook
Christian haalt na 33e keer examen doen eindelijk zijn rijbewijs

Het meisje bracht er samen met haar ouders de vakantie door. Op een avond bleef ze met vier jongens achter in een bar. Een van hen deed drugs in haar cola, waarna ze haar verdoofd naar buiten afvoerden en verkrachtten.

Lees ook
Maritza: ‘Vriend van mijn man laat steeds remsporen achter in onze wc’

Het meisje vertelde dat aan haar ouders, maar die weigerden haar te geloven. Thuis maakte het tienermeisje een einde aan haar leven.

Lees ook
Eva Jinek walgt van boeren: ”Ga lekker op zoek naar een andere baan”

Vader treft pedofiel aan in slaapkamer kinderen en slaat hem helemaal in elkaar

Voorbijgangers redden ontvoerd meisje (13) uit auto dankzij papiertje met woorden ‘help me’