in

Man vergeet pannetje met gehaktballen op fornuis door seksfilmpje, wordt door buren gered uit brand

Een man in het Overijsselse Wanneperveen was zijn pannetje met gehaktballen op het fornuis was vergeten, nadat hij in de verleiding kwam om een seksfilmpje te kijken. Door het droog gekookt pannetje op het vuur brak er brand uit. De man werd uiteindelijk gered door zijn buren.

Lees ook
Aan koolmonoxide overleden man gevonden door dochter

Volgens een videocorrespondent ter plaatse zag de buurvrouw de rook in de woning en is de buurman naar binnen gegaan om de bewoner te redden.

Het slachtoffer is vervolgens ter plaatse behandeld door ambulancepersoneel en naar het ziekenhuis gebracht.

De brandweer had volgens de correspondent de brand snel onder controle. Ook het pannetje met gehaktballen werd naar buiten gebracht.

Lees ook
Vader doodt zijn dochtertjes Maud 8 jaar en Ona 5 jaar

Kind ernstig gewond na ontploffing powerbank

Man belt 40 keer 112: Jullie hebben mijn buttplug nog