in

Man steekt zichzelf in de brand door hoge kosten en overlijdt

Sas van Gent – In de Oranjestraat heeft een man zichzelf woensdagmorgen 24 april in brand gestoken. Hij is nog naar het ziekenhuis gebracht, maar is overleden.

Lees ook
"Mijn beste vriendin trouwde met de man die me ver kracht heeft"

De hulpdiensten kregen rond 10.30 uur een melding dat een man zichzelf met een brandbare vloeistof had overgoten en daarna had aangestoken. “Ik kom niet meer rond, de regering heeft alles kapot gemaakt” zou de man hebben geroepen. De inwoner uit Sas van Gent is met een ambulance naar een ziekenhuis gebracht. Hij overleed in de loop van de dag.

Lees ook
Familie van man die weigert vinger in zijn achterwerk te laten steken radeloos

Diverse mensen waren getuigen van het incident. Voor hen is nazorg geregeld via slachtofferhulp. De politie stelt verder geen onderzoek in naar dit voorval.

Lees ook
Hersentumor van klein meisje verdwijnt wonderbaarlijk, ouders zeggen dat “God haar genas”

PostNL gaat stoppen met iedere dag post bezorgen. Dit betekent het voor jou!

Entreeprijzen voor de Efteling naar ongekende hoogte: ‘Dit is echt ziek!’